Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

27/05/2011

Мечти...или илюзии?!

Реална нереалност или нереална реалност е да спечелиш джакпота на тотото...?
Кой знае колко такива наивници като мен са си задавали въпроса и всеки път с тайна надежда, че точно този път ще съм аз...
Колко наивно...
От друга страна защо пък, може би дядо Коледа наистина съществува, може би джуджето, което изпълнява по едно желание наистина съществува...а може би и Златната рибка...
Дори 10-те процента, които обещах на тази мила дама, която ми предостави веднъж числата си...дори само тези десет процента ми стигат. Дори...дори всъщност 10-те процента от тези десет процента. Ще мога да помогна на всички, които искам... Ще мога...ще можем да си купим и къщичката, която си искаме...и то без да мислим за кредити, пълномощни и всички други скучни неща придружаващи една подобна покупка...
:)
Сигурно сега ме мислите за наивник...ако трябва да съм честен аз също в този момент за миг се замислих дали не съм най-големия наивник и мечтател... Може би съм... А и да съм какво лошо има. Никой не може да ми отнеме правото да мечтая, да виждам нещата както аз си искам, с точно тези краски и нюанси, които аз си искам.
А може би отново трябва да захраня тотото с поредните 2 долара и с поредната доза надежда, че на следващия тираж именно онези 7 мои числа ще са тези, които ще се паднат...
Не е хубаво да живеем в свят на илюзии...
..., но е хубаво да живеем в свят на мечти, ...
... защото аз от опит знам, че много често мечтите стават реалност!
Мечтайте, не се страхувайте и мечтайте!!! Това никой не може да ви забрани!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар