Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

27/05/2011

Новогодишна Снежна Нощ

Във въздуха се носи аромат. Аромат на празник, аромат на флуидите отделени от организма при празнично настроение.
Снега скърца под краката ни, някъде затъваме, другаде не. Вървим бавно, а от уличните колони продължава да се чуват нежните ритми на хубава коледна песен.
Снежинките падат, носят се и се сгъстяват. Направо се вижда как снега трупа! Прегръщам любимото ми момиче и нежно я целувам по косата, усещам по устните си вкусът й примесен с този на снежинките. Вървим хванати за ръце, а усмивката играе по устните ми.
Идва Нова Година! Година като всички досега може би, а може би не. Може би това ще бъде година изпълнена само и единствено с положителни емоции, само и единствено с приятни мигове. Знае ли човек... Мислите се лутат в главата ми и препускат бясно, но нагласата ми е изцяло и само позитивна. Чудно като се има предвид какъв негативист съм...
Приближаваме лобното място, където ще бъде купона. Лобно място...прозвуча все едно ще стреляме и ще осмъртяваме нещо...или някой... Може би е така... Със сигурност е така! Ще осмъртим Старата Година и ще посрещнем Новата! Мислите ми навлизат в руслото, което ще ги отведе до мястото за синтез и анализ... Късно е! Вече сме пред вратата. Звънеца! Чува се шум и музика! С Ради сме прегърнати и щастливи! Вратата се отваря и виждаме едно джуджанче...опс това е майка ми с джуджанска шапка. Вижда се Никито маскиран като елф...аромат на печена пуйка кара стомаха ми да изпротестира защо не съм му дал нищо цял ден...Елтън Джон пее хубави песни...май е време да се гмурнем и ние в празничната атмосфера!
Ето я идва! О тя дойде!
Нека Ви е честита тази Нова 2008-а година!
Пожеланието е за здраве и късмет!

....

Няма коментари:

Публикуване на коментар