Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

26/05/2011

СтартЪТ

Имаше някакъв лаф - началото на края или края на началото... Нещо такова безсмислено малко, но като се замислиш, колкото и безсмислено да е пак си има смисъл. Та и аз така ще започна - в началото с безсмислени и тъпи постове, които надявам се да си ошлайфам и да започна да си коментирам в последствие, ако трябва и сам... Е надявам се, че все някой ще прочете глупостите, които пиша, а може да му допаднат, а току виж след милион години мога да казвам "Ееее баси тоя БЛОГ ми донесе ПулицърЪТ!" За какъв Пулицър говоря след като идея нямам от журналистика, но както и по-горе казах (писах) това блоГче в началото може би ще клони към безсмислие по простата причина, че всяко начало е трудно, а ние не сме от тези дето да си дават зор и търсим най-малкото съпротивление.
Сега даже мисля да си пусна едно любимо парче, което да ме въодушеви и да се разпиша и да завзема Инет пространството със страшна сила. Няма да си я държа в тайна обещавам. Ето на послушайте и вие пък може и да ви хареса ;)

БарбраАн - може би едно от най-нетипичните парчета на моите приятели от Блайнд Гардиън.

Да та да продължа по същество. Надявам се не е против правилата да си пренеса тук малко старо творчество качено в един друг небезизвестен български блог. Не го правя по друга причини ами ще ми е тъжно, ако ги оставя там самотни, а и в крайна сметка са си мои - 'Що да не си ги взема нали така?!
Като започна ново творчество тук ще Ви уведомя съвсем официално и разбира се писмено. Засега ще Ви оставя със старите ми писания. Писанията на БАЛБИ (BALBI) дето се казва не са шега работа и не са кой знае какво, така че ако не ви се чете не четете. То стана малко като "Не пипай тази книга" ама така си ми дойде от вътре! ;)
Приятно четене и Кийп ин Тъч!

2 коментара:

  1. С малко закъснение - добре дошъл!

    ОтговорИзтриване
  2. С мЪничко закъснение - добре заварил! ;) Радвам се, че намина Мортимър! ;) Една ракия? Мезе?

    ОтговорИзтриване