Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

30/08/2011

Инициатива, доброта и всеотдайност - има ли ги все още?!?!?

За поредна година скаутите от Национална Скаутска Организация на България, Дружество "Зелени Балкани" и техни приятели предприемат инициатива за почистването на Гребния канал в Пловдив.
Инициативата разбира се е страхотна и правя поклон пред тези млади хора, които пред алтернативата да отидат на кафе с приятели или да ползват последните дни преди есента, за да отидат на море избират да почистват боклуците хвърляни от хората.
Интересно ми е с какво търпение и всеотдайност го правят. Аз лично бих хвърлил всичко и бих хванал пушката особено като видя, че след мен започва да се хвърля почти веднага! Но не! Те с добрина, добри думи и обяснения набират все повече привърженици и хора, които предпочитат да им е чисто отколкото мръсно.
Ще се повторя като кажа, че се радвам, че съществуват тези хора!
НСОБ само така! Прозвуча малко като призив във футболен или ВОЛЕЙБОЛЕН мач, но какво друго мога да кажа?
Мога примерно да призова тези, които ме четат да вземем да сберем някой лев, долар, евро и да подпомогнем или както е модерно да се казва по наши дни да спонсорираме тази инициатива на тези симпатяги, па било то само и финансово. Аз лично бих се включил и наяве, но пусто малко ми е далечко този Пловдив, но пък мога да започна с упражненията и за следващото почистване сигурно ще съм преплувал някаква мъничка част от океана. Ако имате идеи или предложения - жив съм да изслушам всеки!
Та така драги ми! Който реши, че в призива ми има някакъв смисъл знае как да се свърже с мен, а тези, които мислят, че е безсмислено - знаят как да не се свързват с мен!

КЪСМЕТ СКАУТИ! И...БЪДЕТЕ ГОТОВИ!!!


Няма коментари:

Публикуване на коментар