Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

19/07/2011

...продължение на СКАУТСКАТА история....

Явно темата за СКАУТИТЕ и Летният им лагер в местността Паниците няма да остане сама.
Интереса към тази тема е най-голям от всички теми в моя блог, затова реших  с помощта на моите приятели скаути да направя едно кратко представяне на тяхната дейност, като това представяне ще стане в три поредни теми оформени като интервюта с трима от основните движещи фигури на Националната Скаутска Организация на България (НСОБ): Иван Чернов, председател на НСОБ; Дамян Грозданов, заместник председател на НСОБ и Апостол Караганчев, главен скаут в НСОБ.
Всеки един от тях е допринесъл за това, което в момента е НСОБ, за това което в момента е скаутството в България.
Мисля да взема информацията директно от "кухнята", защото това е най-ценното...
А защо пиша това сигурно ще се зачуди някой... Ами по няколко причини. Първата от тях е, че тези младежи успяха да ми влязат под кожата и то много бързо и скоростно с идеите си, а за тези, които не са запознати малко хора могат да постигнат подобно нещо с моята особа т.е. трудно някой ми влиза под кожата! Втората причина е, че идеята адски ми допадна и според мен няма нищо по-готино от това сегашните деца да усетят поне частичка от нашето детство, благодарение на тези ентусиазирани млади хора. (Не че аз съм престарял - просто всички, които познавам доколкото ми е инфото са по-малки от мен). Третата причина е, че след около 2 седмици започва Седмото Национално Скаутско Джамборе - Борино, 2011. Желаещите деца и родители все още имат време за реакция, за да се запишат (децата де, не родителите), а е добре да можете да се запознаете по-отблизо с тези, които организират това мероприятие.
Лично моето впечатление от времето, когато бях пионер, относно скаутите беше, че те са от "лошите", защото според един разказ на нашата дружинна председателка. защото ние си имахме и такава, скаутите са били от категорията на Бранниците през Втората Световна Война. Няма нищо такова! Или поне настоящите скаути от НСОБ са много печени момичета и момчета, които искат да запазят природата чиста, да запазят дивите животински видове, редките растителни видове, така че след време и техните деца да могат да им се любуват.
Докато получа отговори на въпросите си от Иван Чернов, Дамян Грозданов и Апостол Караганчев мисля да ви представя информация за Лятното Скаутско Джамборе - Борино 2011.
Приятно четене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар