Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

22/04/2012

Прекрасен ден...




Днес ми е едно такова много яко!

Събудих се с леко успиване, а уж си бях навил часовника с идея да отида по-рано за цигари до резервата. Събудих се обаче в готино настроение въпреки успиването.
Изпих си кафето,


 

изслушах няколко готини парчета на симпатягите от Джърни, оставих жена ми да твори, запалих колата и отидох да взема цигари от братята индианци. Пътят не беше натоварен и с хубава музика стигнах бързо. Започна да вали, като вали е жидо удоволствие да се шофира особено с хубавата музика, за която вече споменах. Радиото което слушам е едно канадско радио, казва се Дъ Бийт. Особено петък вечер и цялата събота компилацията им е размазваща.
:)
Трябваше за час да отида и да се върна, което не беше никак невъзможно особено както нямаше никакъв трафик - нетипично за пазарен ден какъвто е събота.
Приблизително за час изминах близо 30те километра. В 1 часа имах уговорка в сервиза да си сложа летните гуми. Момчетата работиха бързо и с лекото изчакване в 2 часа си бях вкъщи.

 Джипът беше с коренно различна визия с тези гуми, но не изглеждаше зле, макар че аз лично предпочитам "рошавите" гуми. За съжаление асфалта им вижда сметката доста бързо. Как да е, лятото ще го гледаме в такъв вид ;)

Вкъщи ме очакваше една ... м една една, как излъгах само. Очакваха ме много кулинарни изненади - жена ми беше направила много интересни сладкиши, за които ще ми се обиди, че не им знам имената, но когато са готови като постове в нейния блог ще ви ги добавя като препратки. Не бяха готови за незабавна консумация, защото трябваше да минат през незабавна фото сесия, но аз съм търпелив човек. Изчаках си чинно и се присъединих, когато ме поканиха ;)



Джипът беше с коренно различна визия с тези гуми, но не изглеждаше зле, макар че аз лично предпочитам "рошавите" гуми. За съжаление асфалта им вижда сметката доста бързо. Как да е, лятото ще го гледаме в такъв вид ;)
Имах неща за вършене и всяко едно от тях вървеше като по вода! Понякога дните са такива. Едни хубави! Усмихнати! Независимо, че беше намръщено време с вятър и дъжд целия ми ден беше и продължава да е готин!
Хубаво е като имаш позитивна нагласа, макар че при мен за околните позитивната ми нагласа клони към негативна! Важно е как се чувствам обаче! ;) Нали така?
Исках да напиша всички тези неща, защото е прекрасно като ти е гот и се чувстваш добре!


Пожелавам на всички подобно настроение и много такива дни!
;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар