Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

30/11/2020

Ънкъл Йор, тримата мускетари и Дърт Анян!

Минаха години...

Само как минават...

Ех...

Ибаси какво се разнежи такъв!?! 

Вчера се чух с Ъргълфлогъ. Доста време мина от последното ни чуване. Не се бях смял по такъв искрен начин отдавна. Тоз' след 20 години си е пак същият идиот само дето е малко "помъдрял" и говори на руски, но то сигурно е от езика му за програмиране. Предполагам, че пише на руски и затова, за да му е по-лесно и си говори на руски.



Вече си има апартамент! Каза, че няма маса, но работи по въпроса. Всеки има нужда от маса! Дори и Ъргълфлогъ! Въпроса е кога ще го осъзнаеш... То е като...като...абе като философия на живота... Философстваш си цял живот и в един момент осъзнаваш, че имаш нужда от маса. Ако ме помоли учтиво дори ще му помогна да си избере подходящата маса. Не е лесно да си избереш маса... Има много фактори, които се явяват притеснителни в избора ни на маса. Например каква да е? Метална, дървена или пластмасова. За Йори (галеното обръщение към Ъргълфлогъ, за непросветените) най-добрият избор би бил пластмасата, обикновена, проста, бяла пластмасова маса като онея по кафетата из България. Втората спънка пак се сблъсква с основният въпрос - каква да е? Кръгла, квадратна, правоъгълна, многоъгълна... Според мен Йори трябва да си вземе многоъгълна! Сигурно ще попитате защо? И нормално де! Ами, защото Йори е педант (не педал - педал е друго), той ще си стои, ще си пие биричката, ще си гледа масата, ще види колко триъгълника има, ще им сметне лицата, после ще умножи по броя на триъгълниците, ще намери лицето на масата, после ще опита да намери и гърба на масата, или коремът ѝ, и най-накрая ще напише код, който да улесни (или затрудни - зависи от настроението на Йори) тези, които си купят същата маса, пият биричка на нея и също като него искат да намерят лицето ѝ, но не могат.

В един момент Йори няма да се спре, той ще напише ъпдейт на кода и ще направи така, че да може с него да се намират лицата на всички фигури, и най-накрая да се намират всички лица, дори и на тези, които ги нямат.

Сигурно се объркахте доста и то с право! Йори е объркващ индивид. Вчера и аз се обърках докато си говорехме, но беше за кратко. Беше за кратко обаче, защото го познавам повече от 20 години и му прихващам абсолютно всички идеи и мурафети, а повярвайте ми Йори си има доста мурафети. 

Той е "дъ мурафет мен"!

Заговорихме се за миналите години с него. Дожаляло му е за хижа Хубавец и хубавите ни моменти там. Много сантиментално момченце е Йори! Ама и мен ме разнежи де...

Тез литри ром, боба с ром, рома с пушена скумрия, духането на печките, рязането на трупи с бичкия на магаре, после нацепването на всичките дърва...абе тез от Фермата ряпа да ядат. Васко Хижарят беше доста впечатлен от уменията на градските момчета...

Добри времена бяха. 

Е...ходенето до тоалетната си беше проблемно - навън в тъмното, неприятно е, ако крака ти уцели дупката вместо твърда повърхност или пък се изненадаш след като си се издрусал, че хартия няма и спасението не дебне от никъде...

Йори - човекът, който искаше да ме направи милионер още навремето и твърдеше, че главата ми е дебела, което всъщност е адски вярно, но така от неговата уста си звучеше като обида и комплимент на едно. Искаше Йоре да ме направи славен програмист ама пусто трудно разбирах какво е низ и масив и след дълги борби Йори тъжно се отказа от мисията си. Е това не му пречи 20 години по-късно да ми го напомня, но времената не са се променили. Още не правя разлика между низ и масив - образно казано де. Знам какво е и низ и масив, но теоритично. Как се ползват точно, за да станеш милионер не знам... Сигурно надали някога ще науча, но то всичко си има силни и слаби страни. Не трябва да се кахърим.

Ще приключа възхваленията ми за чичо Йор, защото трябва да поработя. Времената както казах се промениха - тогава работихме да има джобни, за кеф, слава и ... още нещо, докато сега трябва да се плащат сметки, данъци, такси, наеми и всякакви други неприятни неща. Но бъйло как бъйло - навлизаем на рускаму язъйкому патаму что селед маленка нада чуваюсь с мой фрюнде Йоре и нада бъйть в форму!

Да свидания всех! И пака! Парапарапараааааадуемся на своюм векууу....

Няма коментари:

Публикуване на коментар