Добре сте ми дошли! Ту би Ор Нот Ту Би ви очаква!

Този блог е все още бебе и все още мисля идеи на къде да го развивам. Може и вие да спомогнете с насоки, а може и просто да се забавлявате като четете разните написани от мен неща :)

Още веднъж добре дошли и ИНДЖОЙ!


Ако все пак моя блог ви се стори много скучен и постен можете да се прехвърлите в блога ByBy's Kingdom, където ви уверявам, че нещата не са никак постни! ;)

Абсолютно всички теми относно Имиграцията в Канада и Квебек местя в отделен блог, който при интерес можете да намерите тук: IMMIGRATION 2 QUEBEC . Ще се радвам да се намерим и там! ;)

16/01/2012

Има ли смисъл да бягаме от това, което ни чака?


Като фен на руската музика като цяло и в частност на съвременната руска музика реших да плесна този клип. Сигурно след време ще се чудя що точно него след като искам да си опиша дертовете с развалената талига, но както казват по разни филми "слънцето огрява и кучия гъз един ден..." знае ли човек - може и с Бентли да се озова ;)
Та да. Мисълта ми беше, че парното на доброто ми старо Ауди се поразвали. Що? Ми де да знам що - сигурно му е дошло времето :), но като позитивномислеща личност искам да кажа, че може би така е трябвало ;) Като се върна назад се сещам, че предишния ми Нисан тук сгъна горе долу по същото време или по-скоро по същото време търсих нова кола :) По това време на годината намерих и Аудито и го купих...та може би е време да сменя автопарка - с какво...? Е божа работа както се казва... ;) Никой не знае какво го чака зад ъгъла! :)
Сега се връщам години назад, когато бяхме нови имигранти тук. Бяхме без кола и си обикаляхме напред назад, беше супер :) Ходихме в пек и мраз, разхождахме се, ходихме да пазаруваме, да се разхождаме...
Не знам изобщо какво ме накара да напиша тези няколко реда :) Напоследък нямам никаква муза, но то се е усетило де, като гледам от кога не съм писал... ;)
Скоро...пак ще се върна с муза! А до тогава се радвайте на хубавата музика ;)




Няма коментари:

Публикуване на коментар